یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان

Wiki Article


از دیگر ویژگی‌ های این محصول می‌ توان به یخ‌ساز، آب‌ریز، فیلتر تصفیه‌ ی‌ آب و تهویه‌ ی هوا و همچنین سیستم حفاظتی ضد باکتری اشاره کرد. این شرکت مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده و با ارائه‌ ی خدمات پس از فروش مناسب آن‌ ها را راضی نگه‌ داشته است. ظرفیت خالص بخش فریزر این یخچال ساید بای ساید بوش ۲۲۸ لیتر است، و ظرفیت انجماد فریزر۱۱ کیلو گرم است و زمان انجماد مواد غذایی تا ۲۴ ساعت است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یخچال و فریزر بوش مدل 58A704 یکی از کامل ترین مدل های بوش می باشد که از لحاظ ابعاد و ظرفیت نیز در وضعیت فوق العاده ای قرار دارد. با چنین ظرفیتی شما نمی توانید نگران وسائلی باشید که می خواهید از آنها درون یخچال استفاده کنید. در مدل جدید بوش، از ویژگی های دیگر در بخش یخچال می توان به بدون برفک بودن، دارای کشو با تنظیم دما و رطوبت، لامپ یخچال و بهره مندی از استانداردهای روز دنیا بهره برد.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


● سیستم خنک کننده حرفه‌ ای درون یخچال که باعث میشود موادی که در آن نگهداری می‌ کنید تازه‌ تر بمانند. ● تنوع بالای این محصولات از نظر طراحی این مزیت را در اختیار شما قرار می‌ دهند که بتوانید محصولاتی سازگار با فضای خود در اختیار داشته باشید. مواردی که در ادامه با شما در میان می گذاریم اطلاعاتی است که باید به آنها توجه کافی داشته باشید تا بتوانید در نهایت بودجه مورد نظر خود برای خرید یخچال را به درستی مصرف کنید. خریداران گرامی , به دلیل نوسانات ارز و همچنین مشکلات پیش آمده در کشور (بیماری کرونا) لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از وضعیت موجودی کالا و استعلام جدیدترین قیمت کالا با ما تماس حاصل فرمایید.چنانچه قبل از تماس سفارشی ثبت نمایید امکان لغو آن وجود دارد. استابلایزرهای دلتا دارای گارانتی یکساله وخدمات پس از فروش شرکتی می باشد.


از مهم ترین این فناوری ها می توان به SuperFreezing ،SuperCooling ،FreshSense ،NoFrost و سیستم گردش هوای چندگانه اشاره کرد که سالم بودن و یکپارچگی طعم مواد غذایی را تضمین می کنند. صدایی که این یخچال تولید می کند بسیار ناچیز است و هیچ گونه مزاحمت صوتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. آبسردکن و یخساز اتوماتیک در این یخچال کار را برای شما بسیار آسان کرده است و دیگر نیاز به باز و بسته کردن درب یخچال نیست و موجب کاهش مصرف انرژی می شود. از دیگر امکانات این مدل می توان به هوم بار، محفظه MultiBox مخصوص میوه و سبزی، قابلیت اتصال به آب شهری، لامپ کم مصرف LED که روشنایی داخل یخچال را تامین می کند، فیلتر تصفیه آب و مصرف انرژی کم اشاره کرد. همان طور که می دانید تنوع زیادی در برندهای یخچال فریزر و همچنین مدل های یخچال فریزر موجود می باشد.


با کمک سنسورهای FreshSense دمای محیط یخچال و فریزر دائما کنترل می شود. از طرفی برنامه SuperFreezing باعث حفاظت از مواد غذایی از پیش منجمد شده می شود. هنگامی که شما مواد جدیدی به یخچال اضافه می کنید، به سرعت آن را منجمد کرده و از یخ زدایی مواد منجمد شده قبلی جلوگیری می کند. در داخل فریزر 90AW204 دو کشو عمیق و سه طبقه وجود دارد که با نظم خاصی قرار گرفته اند که بزرگترین ویژگی کشو های عمیق، مواد بیشتری را می توان نگهداری کرد. فروشگاه بانه ninety با بیش از 9 سال سابقه فروش حضوری و four سال فروش اینترنتی در زمینه لوازم خانگی یکی از معتبرترین فروشگاه های شناخته شده در سطح کشور است که با ارائه آموزش های دقیق و کامل نحوه تشخیص محصولات اصلی از تقلبی پشتیبان شما هموطنان گرامی می باشد. بانه سولین از سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را در زمینه فروش انواع وسایل لوازم خانگی با توجه به استانداردها و بهترین کیفیت های روز دنیا و مد نظر قرار دادن ارزش ها و اعتماد کاربران اغاز نمود.


این موضوع در نهایت منجر به حفظ تازگی و طعم خوب مواد غذایی به مدت طولانی خواهد شد. خرید یخچال ساید بای ساید بوش 32 فوت ساخت کره جنوبی با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در بازار بانه. خرید بدون پیش پرداخت یخچال ساید بای ساید بوش 32 فوت مدل KAD80A404 با گارانتی معتبر تابا سرویس. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و جزئیات دقیق با شماره های زیر در تماس باشید. یخچال و فریزر بوش مدل 60A40NE از محصولات با کیفیت شرکت آلمانی بوش است.


از طرفی اگر یخچال شما دچار نقص فنی شد، با استفاده از گارانتی و سایر خدمات پس از فروش معتبر می توان مشکلات آن را برطرف کرد. یکی از بهترین مدل‌های شرکت BOSCH است که به تازگی به بازار عرضه شده است. امروزه در ساخت منزل ها طراحی آشپزخانه و کابینت ها به طوری طراحی می گردد که مناسب برای قرار گیری یخچال ساید بای ساید باشد. با توجه به اینکه یخچال فریزر دوقلو از دو جزء جدا از هم تشکیل شده است به راحتی قابل جا به جایی است و حمل و نقل آسان تری دارد ، اما یخچال ساید بای ساید دارای حمل و نقلی سخت تر است که باید به صورت تخصصی و با دقت کامل انجام گردد. استفاده از ال ای دی برای تامین روشنایی داخلی ساید بای ساید بوش، مزیت دیگر دستگاه می‌باشد.


در صورت قطع برق تا ۴ ساعت دمای فریزر در حالت خنک باقی می‌ماند که این موضوع به فاسد نشدن مواد غذایی کمک می‌کند اما زمان زیادی نیست. این دستگاه محفظه‌ی مخصوص بستنی و ژله‌ی آب‌شده دارد و به سرعت عمل انجماد را انجام می‌‌دهد. معرفی کوتاه یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AI20 با بدنه استیل ضد زنگ یکی از محصولات شرکت Bosch می باشد. بوش از سیستم جزیان هوای چندتایی برای توزیع سرما به همه جای در یخچال فریزر KAG90AI20 استفاده نموده است. همچنین از مخزن VitaFresh برای تنظیم دمای مطلوب مخصوص نگهداری میوه ها و سبزیجات برخوردار می باشد. یخچال فریزر ساید بای ساید KAG90AI20 از سیستم ضد برفک استفاده می کند و مواد خوراکی به لطف استفاده از این سیستم ماندگاری بیشتری خواهند داشت و تمیز کردن یخچال را ساده می کند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یخچال ساید بوش KAG93AI30M دارای کیفیت و عملکرد مطلوبی بوده و خریداران زیادی دارد. میزان تولید گرمای کم توسط این لامپ سبب می شود تا کمپرسور مجبور نباشد زیاد کار کند تا گرما را جبران نماید و از این رو نیز سبب کاهش مصرف انرژی خواهد شد. سیستم انجماد سریع با سرعت بالا مواد غذایی اضافه شده را به ساید بای ساید KAG90AI20 را منجمد خواهد کرد و اجازه ورود و تکثیر میکروب ها را نخواهد داد. بدون برفک بودن نیز از مزیت های این مدل می باشد که از طریق فناوری « NoFrost » امکان پذیر شده است و برای مدت های طولانی یخچالی تمیز خواهید داشت که عملکردی مطلوب از خود نشان می دهد. اهمیت بالای طراحی در ساید بای سایدها کاملا مشهود است و با امکانات قرار گرفته و میزان گنجایش این محصولات رابطه ی مستقیم دارد. یخچال ساید بای ساید KAG90AI20 با طراحی زیبای متخصصان بوش در این زمینه آمیخته شده و محصولی شیک و مدرن و پر از قابلیت ه را پدید آورده است؛ این طراحی کاربردی در نمای خارجی و داخلی ساید بای ساید به خوبی قابل درک است.


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


ابتدا اپراتور از دفتر مرکزی با شما تماس خواهد گرفت و پس از تکمیل اطلاعات، درخواست شما برای تعمیرکار ارسال خواهد گردید. نمایش کد خطا یا ارور لباسشویی بوش یکی از قابلیت های کم نظیر می باشد که به کمک ان می توان به ... برای استفاده از تمامی امکانات افزونه گروه‌بندی ویژگی‌ها نسبت به فعال‌سازی آن اقدام کنید. این کالا موجود نیست می توانید با استفاده از فرم زیر درخواست کالای ناموجود ثبت کنید. برای ذخیره محصولات در لیست علاقمندی‌ها باید وارد حساب کاربری خود شوید. جهت سفارش ، مشتریان گرامی 5 درصد از مبلغ کالا را به عنوان بعیانه واریز می نمایند ، الباقی حساب هنگام تحویل کالا در محل تسویه خواهد شد .


• فیلتر آب Ultra Clarity Pro که در یخچال های بوش موجود است قابلیت نابود کردن 99.9% نا خالصی ها را دارد ک شامل کلر و کلرامین می شود تا شما آب سالم و تصفیه شده را در دسترس داشته باشید. بوش با تعریف کردن حالت هوم بار برای این مدل یخچال باعث شد تا کاربران عملکرد بالاتری از یک نوع یخچال را در اختیار داشته باشند. اگر این محصول را قبلا از فروشگاه ریواس خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. همچنین این دستگاه توانایی فریز کردن 19 کیلوگرم مواد غذایی را در طول 24 ساعت شبانه روز دارد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

دو کشو و یا محفظه ای که با ابعاد بزرگ تهویه شده است تا مواد غذایی شما را برای مدت زمان بیشتری نگهداری کند. زنگ هشدار نیز جزو مشخصات همراه این محصول می‌باشد که در صورت باز ماندن طولانی مدت درب یخچال به صدا در خواهد آمد. یکی از آن‌ها سیستم ضد برفک یعنی نوفراست می‌باشد که مانع از به وجود آمدن برفک می‌شود که این واقعا فوق‌العاده است و شما را از دست تمیزکاری آن‌ها و دردسرهای بزرگ نجات خواهد داد.


یخچال‌های ساید بای ساید علاوه بر ظاهری متفاوت و مدرن، ویژگی‌های زیادی دارند. یکی از اصلی ترین ویژگی که بیشتر ساید بای ساید ها دارند سیستم جریان چندگانه هوا است. در قسمت فریزر یخچال فریزر سلید بای ساید بوش KAN58A704 نیز شما four طبقه در قسمت درب میبینید و در بالای فریزر three طبقه قرار دارد و در قسمت زیرین نیز 2 کشو شیشه ای قرار گرفته است که آن ها هم از جنس شیشه میباشد،همچنین بخش یخ ریز و آب ریز بر روی درب فریزر قرار دارد. از سری بخش‌های ویژه که کاربران باید در هنگام خرید یخچال و فریزر به آن دقت کنند فضای داخلی آن می‌باشد. چون دستگاه باید دارای فضای داخلی گسترده باشد تا بتوانید حجم انبوهی از اقلام غذایی خود را در آن قرار دهید.


باز و بسته شدن مداوم درب یخچال باعث گرم شدن محیط داخلی و نوسانات مکرر دما خواهد شد؛ این مسئله ممکن است باعث خراب شدن زودتر از موعد مواد ذایی شود بدین ترتیب کمپانی آلمانی بوش با روشی مبتکرانه به حل آن اقدام کرد. قابلیت Super Cool با جبران سرمای خارج شده، محیط داخلی را یکدست کرده و افزایش دما را در سریعترین زمان جبران می‌کند. یکی دیگر از فناوری‌های هوشمند یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 قابلیت tremendous freezing است که بی‌شباهت به tremendous cooling نیست. این فناوری کاهش دمای ناشی از باز شدن مکرر فریزر را جبران کرده و بدین ترتیب موادی که داخل یخچال قرار می‌گیرند، در سریعترین زمان منجمد می‌شوند.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


برای خرید یک یخچال فریزر خوب وقت کافی بگذارید و قبل از خرید این کالا انتظارات خود را از دستگاه مورد نظر مشخص کنید تا راحت تر بتوانید دستگاه ایده آل خود را انتخاب کنید. قابلیت انجماد سریع و خنک کنندگی سریع نیز از ویژگی های یخچال فریزر بوش kag90ai20 می باشند. نکته بعدی که باید در نظر داشته باشید در خصوص معایب یخچال‌ های ساید بای ساید بوش است. این محصولات معمولا معایب خاصی به همراه ندارند و در روند طراحی تا تولید آنها سعی شده که مشتریان از این محصول رضایت حداکثری داشته باشند. البته ابعاد بزرگ این یخچال‌ ها (که در برخی مدل‌ های آن بیشتر دیده می شود) گاها سازگاری کامل با فضای مورد نظر برخی از خریداران را ندارد و از طرفی قیمت بالای آنها در زمان خرید ممکن است برای شما چالش برانگیز باشد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

از یک طرف توجه به طراحی فوق‌العاده زیبا و مجزای آن نسبت به سایر مدل ها و از طرفی دیگر نیز در نظر گرفتن یک سری امکانات و خصوصیات برای این مدل، بدون شک نظر هر بیننده ای را به سمت خود می کشاند. طراحی این نوع یخچال ها شامل دو بخش می باشد؛ قسمت بالای آن دارای دو درب و درب قسمت پایینی آن به صورت کشو مانند می باشد. با مشاهده عکس بالا متوجه می شوید که یخچال های دو قلو دارای دو یخچال جدا از هم می باشند. این مدل یخچال به دلیل طراحی مجزا و همچنین فضای گسترده هر کدام از قسمت های یخچال و فریزر در حال حاظر می تواند بهترین گزینه برای خانواده های پرجمعیت باشد. سیستم خنک کننده چندگانه Multi Air flow، که رطوبت و دما را در تمام سطوح یخچال متعادل نگه می دارد و باعث تازه ماندن میوه و سبزیجات و مواد غذایی می شود.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


اینستاویو همان قابلیت دور این دور می باشد با این تفاوت که درب آن شیشه ای می باشد و به راحتی می توان مواد خواراکی داخل را دید. فروش محصولات اورجینال از مارک های معتبر خارجی و همچنین صداقت در فروش، قیمت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته باعث شده که اورجینال کده در بین فروشگاه های اینترنتی جایگاه ویژه ای داشته باشد. این مجموعه پس از سال ها حضور فیزیکی در بزرگترین مراکز فروش کشور، در سال 1398 با اتکا به اعتماد مصرف کنندگان و تعهد خود در قرارداد همکاری مستقیم با معتبرترین برندهای فعال در بازار، نسبت به راه اندازی فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک اقدام نمود. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد . شهر بوش فروشگاهی تخصصی است که در آن تنها محصولات برند بوش به فروش می‌رسد. کلیه محصولات به صورت آکبند و در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌شوند.


حالا نوبت به فضای داخلی این محصول رسیده است زمانی که درب یخچال را توسط ته دستگیره های کشیده و زیبا باز می کنید با سیل عظیمی از توانایی های این محصول رو به رو می شوید. بر روی درب تعدادی قفسه را جهت نگهداری انواع شیشه های مربا و بطری های نوشیدنی قرار داده اند. بر روی این طبقات همچنین می توانید خوراکی های کوچک را قرار دهید تا در زمان نیاز به دنبال آنان نگردید.


قیمت یخچال بوش KAG93 در مقایسه با مدل های مشابه موجود در بازار مناسب و مقرون بصرفه است و خرید این محصول را به شما توصیه می کنیم. علاوه بر امکاناتی که در بالا ذکر شد، این یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 خوش ساخت سری 6 بوش دارای فناوری هایی مانند NoFrost که با استفاده از آن دیگر نیازی به یخ زدایی نیست. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD80A104 به فناوری گردش هوای چندگانه یا Multi Air Flow مجهز شده است. این سیستم، جریان هوا را به صورت یکنواخت در تمام قسمت‌های یخچال و فریزر به جریان در می‌آورد. یکنواخت بودن هوای سرد در نقاط مختلف، باعث تازه‌تر ماندن مواد غذایی خواهد شد.



سامسونگ مانند برند ال جی یخچال های ساید بای ساید را در اندازه های 28 فوت ، 30 فوت و 32 فوت تولید می کند. ارتفاع یخچال سامسونگ 177 تا 179 سانتی متر و عمق و عرض آن به ترتیب؛ seventy one تا seventy eight سانتی متر و ninety one سانتی متر می باشد. در بخش بعدی به سراغ بدنه ی مدل جدید یحچال بوش می رویم، که این مدل دارای بدنه ای از استیل ضد رنگ می باشد و شما به ساده ترین شکل ممکن می توانید آن را تمیز کنید و هیچ اثری از جای دست بر روی آن باقی نمی ماند.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


در بخش فریزر نیز برای تهیمه ی روشنایی از لامپ led بهره گرفته شده است. در ابتدا به سراغ فضای داخلی یخچال بوش می رویم که از زیبایی و ظرافت بسیار خاصی برخوردار است. تمامی کشوها و باکس هایی که در این مدل جدید بوش به کار رفته اند، همگی از جنس نشکن می باشند و این یک نقطه ی قوت بسیار عالی برای بوش Bosch 58A704 به حساب می آید.


همچنین این طراحی دسترسی راحت به انواع مواد غذایی و خوراکی را فراهم آورده و هم باعث کاهش مصرف انرژی می شود و هم اینکه جذابیت زیادی به ظاهر دستگاه بخشیده است. طراحی و قرار دادن هوم بار بر روی درب یخچال از دیگر ویژگی های خاص این یخچال فریزر است، که بموجب آن می توان اقلام خوراکی و غذایی پرمصرف را داخل این محفظه قرار داد، تا همیشه دسترسی سریعی به مواد غذایی داخل این محفظه داشت و مانع از اتلاف انرژی شد. همچنین نمایشگر لمسی دیجیتالی که بر بالای آبریز طراحی شده است، امکان تنظیم دمای یخچال و فریزر را به شما می دهد. یکی از برند‌های محبوب معتبر لوازم خانگی که یخچال‌ های با کیفیتی را تولید و وارد بازار کرده است برند بوش آلمان است. یخچال‌ های ساید بای ساید تولید شده توسط این برند در سال های اخیر اعتماد دسته زیادی از مشتریان را به خود جلب کرده‌ اند.


حال اگر به قسمت فریزر یخچال ساید بای ساید بوش نگاهی بیندازیم به امکاناتی همچون سیستم ضد برفک، سیستم خنک کننده سریع SuperCooling و حفاظت از مواد غذایی با SuperFreezing بر می خوریم. همراه با سیستم بدون برفک نه تنها ساید بای ساید بوش از برفک گرفتن مصون می ماند؛ بلکه این امکان را می‌ دهد تا مواد غذایی بدون برفک گرفتن در هر لحظه در دسترس باشند. امکانات ظاهری ساید بای ساید بوش KAG90AI20N از تمام لحاظ عالی و بی عیب اند؛ حال بخش دیگر ماجرا و قضیه ی تامین سرمایش و دمی مورد نیاز محفظه ها تامین خواهد شد. سیستم خنک کننده ی جریان هوای چند گانه MultiAirflow هوای خنک را از طریق منافذی که در سراسر دو محفظه قرار گرفته اند به داخل محفظه وارد خواهد کرد و هوا در مدت زمان کم به حد مطلوب می رساند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یخساز اتوماتیک این یخچال یخ ها را در حالت قالبی و خردشده به شما تحویل می دهد. فناوری انجماد سریع یا همان SuperFreezing، قابلیت مهمی است که در یخچال بوش ساید بای ساید گنجانده شده است. SuperFreezing تکنولوژی جدیدی است که مواد غذایی داخلفریزر را با سرعت بسیار زیاد فریز می کند. به این صورت که کمپرسور با حداکثر توانی که دارد عمل می کند و از این طریق دمای این یخچال بوش 27 فوت را در حداقل زمان، به دمای انجماد می رساند.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


قیمت مناسبی دارد و بسیار جادار است طوری که برای تمامی مواد غذایی و پروتئینی شما جای کافی وجود دارد. دارای آب سردکن و یخ ساز برای لیوان و پارچ است که شما را بی نیاز از آب و تولید یخ با استفاده از کاسه و لیوان می کند طوریکه شما همیشه یخ آماده برای مصرف دارید. کالا به صورت کاملا” سالم برای شما ارسال می شود .در صورتی که می خواهید از اصالت و سلامت کالا اطمینان حاصل کنید می توانید سرویس کار وارد آورده و از جانب شما کالا را تست کند و اطمینان حاصل کند که سالم است و ساخت کشور اصلی سازنده است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

بوش آلمان بسته به نیاز مشتریان مدلهای مختلفی از یخچال فریزر را تولید می کند که در این بخش به توضیح هر یک از مدلهای آن به همراه مزایای آن خواهیم پرداخت تا شما بسته به نیاز خود بتوانید یکی از مدلها را انتخاب و به صورت اینترنتی خرید کنید. یخچال یکی از وسایل پر کاربرد و ضروری آشپزخانه است که روزانه با آن سروکار داریم، بنابراین مهم است برندی را انتخاب کنید که نام آشنا باشد و در تولید آن از بهترین مواد و متریال های متناسب با دانش و تکنولوژی روز استفاده شده باشد. یخچال بوش یکی از برندهای معتبر جهانی است که دارای مدلهای مختلفی همچون یخچال ساید، دوقلو، یخچال و فریزر، تک فریزر و توکار است که قیمت مناسبی دارد و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است. امروزه در بین افراد طرفداران یخچال فریزر ساید بای ساید روز به روز بیشتر می‌شوند.



تکنولوژی Super Cooling در این یخچال، دمای درون یخچال را به صورت یکنواخت حفظ می‌کند. این تکنولوژی همچنین به فریز شدن هر چه سریع‌تر مواد غذایی کمک می‌کند. قبل از خرید هر محصولی بهتر است در مورد آن اطلاعاتی را به دست آورید مخصوصا درباره محصولی مانند یخچال ساید بای ساید. یخچال ها جز وسایل مهم و ضروری هر خانه بوده و یخچال های ساید هم جزء پیشرفته ترین این دستگاه ها هستند. بنابراین قبل از خرید این دستگاه های پیشرفته باید درباره آنها بیشتر بدانید.


همه چی در مورد یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


که شما می توانید این یخچال فریزر و سایر لوازم خانگی برند بوش را ارزان تر از همه جا از فروشگاه اینترنتی اورجینال کدهخریداری کنید. فروشگاه اینترنتی اورجینال کده گزینه ای مناسب برای کسانی است که می خواهند جهزیه درست کنند. زیرا اورجینال کده تمامی محصولات خود را ارزان تر از سایر فروشگاه ها و فروشگاه های اینترنتی ارائه می دهد برای اطمینان می توانید اول مقایسه کنید بعد اقدام به خرید کنید. یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAN60A40NE یکی از محصولات با کیفیت و خوش ساخت کمپانی BOSCH می باشد. این شرکت یکی از قدیمیترین و خوشنام ترین تولیدکننده های لوازم خانگی در جهان بوده که مرکز آن در آلمان مستقر می باشد.


این جریان هوا با ممانعت از برخورد سرمای خشک به مواد غذایی باعث افزایش ماندگاری آنها می‌شود. در محفظه Vita Fresh امکان نگهداری میوه و سبزیجات وجود دارد حتی با ماندگاری طولانی. در صورت باز ماندن در فریزر طول بکشد، چراغ چشمک‌زن یخچال همراه با صدا به شما هشدار خواهد داد. به کمک آچار و در جهت عقربه های ساعت آنها را بچرخانید تا جلوی یخچال بلند تر شود.

Report this wiki page